Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2018-03-23 06:40:24  Szymon Kowalewicz

Pole category_id zmieniło wartość z '25185' na '26766'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id2518526766
2022-07-27 13:57:43  MAGDALENA JABŁOŃSKA-PUPKA

Pole full zmieniło wartość z '<p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong><u>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej</u></strong></p> <p align="center"> - Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1</p> <p align="center"> tel. 61 29&nbsp;756 lub 61 29 36&nbsp;504.</p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong><u>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, dodatk&oacute;w mieszkaniowych i energetycznych</u></strong></p> <p align="center"> - budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10&nbsp;</p> <p align="center"> tel. 61 29 38&nbsp;640 lub 61 29 38&nbsp;642.</p> ' na ' <p>Sprawy wpływające do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczeg&oacute;lnymi regulującymi spos&oacute;b załatwiania określonego rodzaju spraw.<br /> <br /> Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Ośrodka. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed kt&oacute;rym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, kt&oacute;rymi rozporządza organ.<br /> <br /> W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie p&oacute;źniej niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczeg&oacute;lnie skomplikowana nie p&oacute;źniej niż w ciągu dw&oacute;ch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Ośrodka.)</p> <p>&nbsp;</p> <p>Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki , nie p&oacute;źniej jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej</strong></p> <p>- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)</p> <p>tel. 61 29&nbsp;756 lub 61 29 36&nbsp;504.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatk&oacute;w mieszkaniowych i energetycznych </strong></p> <p>- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10&nbsp;pok. 4 i 5</p> <p>tel. 61 29 38&nbsp;640 lub 61 29 38&nbsp;642.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie OPS w Pniewach w zakładce świadczenia <a href="https://opspniewy.pl/swiadczenia1/html">https://opspniewy.pl/swiadczenia1/html</a></p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej

- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1

tel. 61 29 756 lub 61 29 36 504.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, dodatków mieszkaniowych i energetycznych

- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10 

tel. 61 29 38 640 lub 61 29 38 642.

Sprawy wpływające do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.

Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Ośrodka. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza organ.

W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Ośrodka.)

 

Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki , nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej

- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)

tel. 61 29 756 lub 61 29 36 504.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatków mieszkaniowych i energetycznych

- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10 pok. 4 i 5

tel. 61 29 38 640 lub 61 29 38 642.

 

Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie OPS w Pniewach w zakładce świadczenia https://opspniewy.pl/swiadczenia1/html

 

2022-07-28 12:54:34  MAGDALENA JABŁOŃSKA-PUPKA

Pole full zmieniło wartość z ' <p>Sprawy wpływające do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczeg&oacute;lnymi regulującymi spos&oacute;b załatwiania określonego rodzaju spraw.<br /> <br /> Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Ośrodka. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed kt&oacute;rym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, kt&oacute;rymi rozporządza organ.<br /> <br /> W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie p&oacute;źniej niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczeg&oacute;lnie skomplikowana nie p&oacute;źniej niż w ciągu dw&oacute;ch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Ośrodka.)</p> <p>&nbsp;</p> <p>Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki , nie p&oacute;źniej jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej</strong></p> <p>- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)</p> <p>tel. 61 29&nbsp;756 lub 61 29 36&nbsp;504.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatk&oacute;w mieszkaniowych i energetycznych </strong></p> <p>- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10&nbsp;pok. 4 i 5</p> <p>tel. 61 29 38&nbsp;640 lub 61 29 38&nbsp;642.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie OPS w Pniewach w zakładce świadczenia <a href="https://opspniewy.pl/swiadczenia1/html">https://opspniewy.pl/swiadczenia1/html</a></p> <p>&nbsp;</p> ' na ' <p>Sprawy wpływające do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczeg&oacute;lnymi regulującymi spos&oacute;b załatwiania określonego rodzaju spraw.<br /> <br /> Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Ośrodka. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed kt&oacute;rym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, kt&oacute;rymi rozporządza organ.<br /> <br /> W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie p&oacute;źniej niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczeg&oacute;lnie skomplikowana nie p&oacute;źniej niż w ciągu dw&oacute;ch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Ośrodka.)</p> <p>&nbsp;</p> <p>Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki , nie p&oacute;źniej jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej</strong></p> <p>- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)</p> <p>tel. 61 29&nbsp;756 lub 61 29 36&nbsp;504.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatk&oacute;w mieszkaniowych i energetycznych </strong></p> <p>- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10&nbsp;pok. 4 i 5</p> <p>tel. 61 29 38&nbsp;640 lub 61 29 38&nbsp;642.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie OPS w Pniewach w zakładce <a href="https://opspniewy.pl/swiadczenia1.html">świadczenia</a></p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Sprawy wpływające do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.

Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Ośrodka. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza organ.

W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Ośrodka.)

 

Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki , nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej

- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)

tel. 61 29 756 lub 61 29 36 504.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatków mieszkaniowych i energetycznych

- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10 pok. 4 i 5

tel. 61 29 38 640 lub 61 29 38 642.

 

Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie OPS w Pniewach w zakładce świadczenia https://opspniewy.pl/swiadczenia1/html

 

Sprawy wpływające do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.

Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Ośrodka. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza organ.

W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Ośrodka.)

 

Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki , nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej

- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)

tel. 61 29 756 lub 61 29 36 504.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatków mieszkaniowych i energetycznych

- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10 pok. 4 i 5

tel. 61 29 38 640 lub 61 29 38 642.

 

Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie OPS w Pniewach w zakładce świadczenia

 

2024-02-25 19:15:22  MAGDALENA JABŁOŃSKA-PUPKA

Pole full zmieniło wartość z ' <p>Sprawy wpływające do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczeg&oacute;lnymi regulującymi spos&oacute;b załatwiania określonego rodzaju spraw.<br /> <br /> Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Ośrodka. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed kt&oacute;rym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, kt&oacute;rymi rozporządza organ.<br /> <br /> W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie p&oacute;źniej niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczeg&oacute;lnie skomplikowana nie p&oacute;źniej niż w ciągu dw&oacute;ch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Ośrodka.)</p> <p>&nbsp;</p> <p>Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki , nie p&oacute;źniej jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej</strong></p> <p>- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)</p> <p>tel. 61 29&nbsp;756 lub 61 29 36&nbsp;504.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatk&oacute;w mieszkaniowych i energetycznych </strong></p> <p>- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10&nbsp;pok. 4 i 5</p> <p>tel. 61 29 38&nbsp;640 lub 61 29 38&nbsp;642.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie OPS w Pniewach w zakładce <a href="https://opspniewy.pl/swiadczenia1.html">świadczenia</a></p> <p>&nbsp;</p> ' na ' <p>Sprawy wpływające do Centrum Usług Społecznych w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczeg&oacute;lnymi regulującymi spos&oacute;b załatwiania określonego rodzaju spraw.<br /> <br /> Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Centrum. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed kt&oacute;rym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, kt&oacute;rymi rozporządza organ.<br /> <br /> W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie p&oacute;źniej niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczeg&oacute;lnie skomplikowana nie p&oacute;źniej niż w ciągu dw&oacute;ch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Centrum.)</p> <p>&nbsp;</p> <p>Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki, nie p&oacute;źniej jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Centrum Usług Społecznych&nbsp; w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej</strong></p> <p>- Centrum Usług Społecznych w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)</p> <p>tel. 61 29&nbsp;756 lub 61 29 36&nbsp;504.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatk&oacute;w mieszkaniowych i energetycznych </strong></p> <p>- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10&nbsp;pok. 4 i 5</p> <p>tel. 61 29 38&nbsp;640 lub 61 29 38&nbsp;642.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie CUS w Pniewach w zakładce <a href="https://opspniewy.pl/swiadczenia1.html">świadczenia</a></p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Sprawy wpływające do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.

Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Ośrodka. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza organ.

W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Ośrodka.)

 

Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki , nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej

- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)

tel. 61 29 756 lub 61 29 36 504.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatków mieszkaniowych i energetycznych

- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10 pok. 4 i 5

tel. 61 29 38 640 lub 61 29 38 642.

 

Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie OPS w Pniewach w zakładce świadczenia

 

Sprawy wpływające do Centrum Usług Społecznych w Pniewach są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.

Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do tut. Centrum. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza organ.

W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od tutejszego Centrum.)

 

Zaświadczenia powinny być wydawane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Centrum Usług Społecznych  w Pniewach zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej

- Centrum Usług Społecznych w Pniewach ul. Wolności 1 (budynek B)

tel. 61 29 756 lub 61 29 36 504.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, alimentacyjnych oraz dodatków mieszkaniowych i energetycznych

- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10 pok. 4 i 5

tel. 61 29 38 640 lub 61 29 38 642.

 

Więcej informacji dotyczących świadczeń na stronie CUS w Pniewach w zakładce świadczenia

 

2018-03-23 06:37:03  Szymon Kowalewicz

Utworzono artykuł 125150 o nazwie 'PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste125150
user_idpuste2500116
resource_idpuste1790
namepustePRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW
category_idpuste25185
language_idpuste1
shortpustePrzyjmowanie i załatwianie spraw
fullpuste

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu pomocy społecznej

- Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach ul. Wolności 1

tel. 61 29 756 lub 61 29 36 504.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, dodatków mieszkaniowych i energetycznych

- budynek Bursy Szkolnej w Pniewach ul. św. Ducha 10 

tel. 61 29 38 640 lub 61 29 38 642.

publishfrompuste2018-03-23 00:00:00
_activepuste1
tagspusteops pniewy
slugpusteprzyjmowanie-i-zalatwianie-spraw

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..